Technická podpora – helpdesk

Komunikace a informovanost je jedním z předpokladů úspěšného projektu. Proto jsme vybudovali linku podpory, tzv. helpdesk, na který se mohou partneři a uživatelé našich produktů obracet se svými dotazy a požadavky. Profesionální systém distribuce požadavků umožňuje zajistit co nejrychlejší odezvu i u složitých případů. Pracovníci helpdesku využívají moderních metod pro komunikaci (Skype, e-mail, diskusní fóra, sharing desktop aplikace), díky kterým jsou schopni uživateli pomoci při řešení problému nejefektivnější cestou a za nejnižší možné náklady. Dotazy a požadavky jsou ukládány do databází, pravidelně vyhodnocovány, následně jsou vytvářeny bug listy, knowledge base (databáze znalostí) atd., díky čemuž jsme schopni zdokonalovat vývojové metody při tvorbě softwaru.

Helpdesk je k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin na telefonním čísle (+420) 549 498 281 a na e-mailu helpdesk@iba.muni.cz.